Inget fredagsfys

I morse var planen att träna efter lämning. Men Melvin har blivit förkyld och har snorat gärnet i natt, så det var tyvärr inte ett alternativ att lämna på MiniSats. Så jag gick min lilla morgonrunda på omkring fyra kilometer istället. Det kanske var bra för mig också då det känns som jag varit mer vaken än sovit i natt eftersom lilleman vaknat tusen gånger.

Nu är jag på väg hem från Sats Signalfabriken där jag varit på centermöte. Jag har inte varit där sedan jag hade min sista klass i..november? Och nu börjar jag nog sakna min måndagskärlek. Och jag har nog bestämt att jag går tillbaka i början av mars om det funkar. Det blir ett långt uppehåll, men också välbehövligt om jag ska kunna prestera på den nivå jag vill.

Tillbaka i Sumpan vilket såklart krävde sin selfie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0