Sjuk vecka

Ja inte har det blivit svettiga löprundor, härliga morgonpromenader, tunga styrkepass eller något instruerande i veckan. I måndags fick jag migrän och gick och la mig tidigt. I tisdags höll huvudvärken i sig och jag hade känningar i halsen. Igår hade jag feber, ont i huvudet och fick sedan någon form av magsjuka? Allt på en gång, pust. Idag hade jag lite feber när jag vaknade, men kände mig mycket bättre. Lite huvudvärk från och till, men i jämförelse med de andra dagarna känns det friskt som tusan. Om jag vaknar helt frisk imorgon kanske jag kan unna mig lite träning på lördag, men vi får se. Idag fick jag i alla fall hoppa min cykelklass. Jättetråkigt, men att träna sjuk är inga signaler jag sänder ut. Nu ska jag duscha, dricka kaffe och sedan krypa ner i en renbäddad säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0