Tjejmilen 2016

Idag var det dags för mig och mamma att springa Tjejmilen. Detta var mitt åttonde i ordningen om jag inte minns fel. Jag var inte direkt förberedd, har sprungit som mest strax över sex kilometer efter graviditeten och kom hem från Gran Canaria här om dagen och hade typ förträngt loppet. Men jag hade en härlig dag tillsammans med mamma. Vi sprang tillsammans hela vägen, pratade lite, tittade på andra löpare och tog det i lugn och skön takt. Nu har jag bestämt att jag alltid vill springa detta lopp sida vid sida med mamma. Detta är vårt lopp. Väldigt härligt! Vi gick i mål, hand i hand på 1.14. Och nog kommer jag vara stel i kroppen imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0