Stress, press och lägenhetsförsäljning

Den senaste veckan har varit kantad av migrän, huvudvärk och så lite mer migrän. Fy tusan alltså. Så dåligt som jag mådde i söndags natt har jag inte mått..någonsin. Men idag släppte en tyngd från mina axlar. Vi har sålt lägenheten! Det känns så otroligt skönt. Vi kan flytta hem igen och vi kan plocka fram allt vi stuvat in i källaren också. Haha. Utöver detta har det varit hektiskt på jobbet och jag har jobbat mer än jag både ätit, tränat, sovit och träffat familjen. Och det funkar ju ett tag. Men nu ser jag fram emot en lugnare period där jag kan komma i fas igen. Dessutom toppar jag allt med inskolning på förskolan för barnen imorgon och ett nytt cykelpass när höstschemat på Sats drar igång för min del. Jag vet inte om jag är helt nöjd med musiken/upplägget (i vanlig ordning), men då får jag justera i efterhand. Mer om mitt långpass i fredags och helgen med familjen en annan dag. Nu ska jag sova och drömma om en lyckad lägenhetsförsäljning. Yes!


Dagens lunch när man och barn hälsade på och förgyllde min lunch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0