12 kilometer

Idag var det långlöpsdags igen. Jag var inte alls lika skakis som förra veckan. Nu har jag ju sprungit en mil och sprängt den gränsen. Så nu är det 'bara' att öka med någon kilometer per vecka. Men när jag gav mig iväg idag var det tunga ben att hålla reda på. Och jag undrade var detta skulle sluta. Men av någon anledning gick det jättebra! Målet var att springa tolv kilometer på 69-72 minuter och jag sprang in på 67. Alltså wow, tack kroppen för det. 12 kilometer, 1.07 och jag är så nöjd. Och kände mig totalslut när jag och barnen knatade till centrum för TBE-vaccination. Men skönt att ha det gjort. Sedan blev det inhandling av snacks till kvällen och glass/banan på torget. Och nu laddar vi med glass och kaffe inför Eurovision.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0