Kvartalsutbildning

För en vecka sedan (!) var jag på kvartalsutbildningen av Body pump 103. Med lite sega ben och ont i höft och baksida lår från halvmaran pallrade jag mig dit. Och kroppen kändes faktiskt mycket bättre efteråt. Det var skönt att köra igenom kroppen och väcka den igen. Och i fredags släpptes musiken så på torsdag kan jag nog klämma in lite nya låtar. Men det har varit mycket den senaste veckan, det kan jag inte sticka under stolen med. VAB hela veckan och dessutom jobb varenda vaken sekund. Det har tagit på krafterna. Men imorgon hoppas vi på en dag med båda barnen på förskolan och en effektiv dag med jobb. Och idag blir det också jobb. Jag ska åka in till kontoret och bränna av en effektiv dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0