Hej!

Hej..igen! Livet rullar på och vi håller på att installera oss i huset för fullt. Ikväll kommer loungemöblerna och i nästa vecka matbord och stolar till uteplatsen. Och så kommer våren samtidigt. Lägligt.

I onsdags hade jag nystart med min PT igen. Det var inte ett så tungt pass tänkte jag. Aj och träningsvärk tänkte kroppen efteråt. Så skönt! Och så har jag från och med förra veckan mina klasser på samma dag. Först Cykel 45 och sedan Bodypump. Det är tungt, men jag kommer vänja mig. Och i och med det känns det som jag tjänar en dag i veckan.

Nu ska jag hem och laga spaghetti och köttfärssås som vårt födelsedagsbarn har önskat. Hela fem år blir hon vår stora lilla tjej. I morse fick hon pyssellåda och rosa skor vilket var mycket uppskattat. I helgen blir det kalas båda dagarna. Så jag börjar ladda redan nu. Hehe.

(null)


(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0