Tisdagslöpning

Förra tisdagen blev det löpning, samma runda som tisdagen innan. Denna gång 4,35 km på 24.54. Det börjar bli något, men det är fortfarande lite utmanande med den distansen. Men det ska vi nog råda bot på. Idag blev det en femkilometare som jag gav mig tusan på skulle bli bra. Och jag är nöjd. Men mer om den en annan dag. Nu ör stortjejen på fotbollsskola och hag och lilleman hemma och fixar maten/tittar på Babblarna. Vädret är underbart så det blir nog mat ute när de kommer hem. Det är så härligt med en ledig dag mitt i veckan. Framförallt eftersom det försvann lite familjetid när jag var på fruhippa i helgen. Som för övrigt var galet kul!

(null)



(null)
Middag efteråt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0