Helgen

I fredags var jag och mannen på bio och såg Jumanji som var överraskande rolig. Barnen sov hos mormor och morfar vilket gav oss sovmorgon igår. Och efter det blev det flyttpackning hela dagen följt av semmelfika hos mormor och morfar innan vi tog med oss barnen hem. Och sedan den första delfinalen i Mellon som väl var..sådär.

Idag åkte jag och stortjejen till stan för att byta en halsduk och sedan lämna in min telefon. Om det inte hade varit stängt. Haha, typiskt. På eftermiddagen gick vi hela familjen till Sats och var nöjda när vi gick hem. Jag körde igenom mitt nya cykelpass som jag skulle kört i onsdags men istället låg jag hemma med migrän. Men det kändes bra så på onsdag blir det premiär. Yey! Slutbabblat nu, dags att sova. Natti!

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0