Hej hallå

Det var inte igår. Kanske skulle man ta upp denna tråd igen? Bloggtråden. Jag saknar att inte ha min träning dokumenterad här. Jag får leva med att sakna lite träningshistorik. Ungefär två och ett halvt år. Ett glapp i historien. För att sammanfatta tiden sedan sist: 1. Först starkt fokus på träning i kombination med mycket jobb. 2. Så mycket jobb och jobbflytt till ’fel’ sida stan att träningen blev lidande. 3. Mycket jobb och graviditet. 4. En älskad dotter född mitt i coronapandemin. 5. Läkning efter graviditet. 6. Upptagande av träning, främst löpning. 7. Här är vi nu. Lyckligare än någonsin. Nöter på med löpningen och försöker ta tag i styrkan eftersom löpningen i kombination med knasiga amningspositioner sliter på kroppen. Nu får vi se vart detta leder. Hej!


(null)


(null)




Kommentarer
Postat av: Elin

<3 fint att få upp från dig i flödet. ser fram emot lite ögonblicksbilder från dig träning framöver!

2020-11-02 @ 20:51:33
Postat av: Elin

<3 fint att få upp från dig i flödet. ser fram emot lite ögonblicksbilder från dig träning framöver!

Svar: <3 Fint med en kommentar från dig! Jag ska jobba för det!
Emma Jordell

2020-11-02 @ 20:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0