Uppladdningen..

..inför Blogger Boot Camp 2011 blev som följer. Efter jobbet stressade jag hem och stressade vidare ut på nio kilometers terränglöpning. Mycket jobbigt och härligt pulshöjande. Jag är inte van vid att springa terräng, utan brukar spendera mina rundor mestadels på asfalt. Det kändes igår vill jag lova. Men detta ska det bli ändring på! Efter detta mötte jag Elin, som spenderade natten hos mig, och vi köpte med oss mat hem. Matladdningen blev sallad med kyckling, skinka, ost, avokado, grönsaker, dressing och megagott nybakat bröd. Och så en testund på det.


Mmmat!

Och sedan blev det sömn, som vanligt lite för lite. Men sånt är livet på en pinne!

För övrigt, såhär såg det ut på BBC 2010 för den intresserade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0