Kilklack, glitter och svart

Jag har en passion för skor om någon missat det. Och nu har jag hittat (alltså inte köpt) ett par som är så förbenat snygga. Från H&M. Jag var ute och lunchshoppade igår och då sprang jag på dessa. Dock fanns endast ett par kvar och såklart inte i min size. Så nu är frågan; beställa från nätet i en storlek som kan vara för stor? Eller inte köpa alls? Jag har ju ett par kilklackar hemma i helsvart som är apsnygga. Och inte så välanvända eftersom jag förmodligen skulle brutit både det en och det andra om jag pulsat runt med dem i vintervädret. Men jag har använt dem och de är stabilare än vad man tror. Hmm, vilket dilemma.



Svart funkar till allt. Och glitterklacken gör dem extra klämkäcka.. Nyår kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0