Skooor

Hej hopp!

Nu är det bara slutspurten kvar på mitt arbete om kost och träning. Eller knappt det. Jag ska bara fila på sista meningen och sedan ska det lämnas in. Hjälp vad underbart! Då ska jag se till att börja gymma igen, jag saknar mitt gymmande och den grymma glädje som kommer med det. Och så ska jag springa inför mitt nya uppsatta mål. Mer om det later.

Igår körde jag mitt vanliga spinnpulspass och efter det körde jag fys med ett killag i fotboll som för övrigt var grymma på plankan. Innan passen kikade jag runt lite och hittade, helt otroligt nog, ett par Lacosteskor som jag febrilt letat efter i sisådär två års tid. Det var liksom bara att inse att modellen inte görs längre. Men så hände något. Det blir jag och Lacoste i vår igen. Och tummen upp säger jag på det.




Nu ska jag se till att borsta gaddarna och gå och sova. Fredag imorgon och sedan helg igen. Fantastiskt och tummen upp på det också! Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0