Klänningkavalkad

Dålig, dålig uppdatering. Det är bara att inse att under vissa tider är det inte här man hänger av olika anledningar. Det är helt enkelt mycket just nu. Vad har då hänt på sistone? Jag har vurpat med cykeln vilket har inneburit vila från träning i ungefär två veckor nu. Utöver det har jag ju benhinnorna som bråkar lite med mig. Sedan har det varit mycket på jobbet också.

Men något som är sig likt är mitt shoppingbehov. Idag stillade jag det lite genom att köra en liten nätraid. Bland annat dessa små fina ting fick bli beställda..

 
Mmm, klänningar

..och så ett par gladiatorsandaler, en till klänning och en lång topp. Trevligt.

Nu är det fortsatt koll på fotbolls-VM som gäller. Sedan blir det sänggående efter en dag i Norge med jobbet. Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0