Nytt i duschen

Hej där hemma! Jag befinner mig i Danmark på jobbresa. Nu sitter jag på hotellet och inväntar middagsdax så man kan gå ner och fylla på förråden. Det har varit underbart väder idag. Jag kom precis in från en sväng på stan och en promenix på Ströget. Härligt. Imorgon eftermiddag bär det hem igen, så detta blir ett skönt avbrott i vardagen trots den übertidiga uppgången imorse.

När jag kom till Arlanda fick jag kasta massa bodylotion och andra skönhetsprodukter eftersom jag inte checkade in väskan. Lite onödigt. Så nu sitter jag här, utan lotion, schampoo, balsam och hela baletten. Hur ska jag överleva? Skämt åsido. Man måste få med några i-landsproblem också!

Då är det lika bra att visa min nya shower gel och body butter med papayalukt (som alltså inte är med på resan). Nu står jag mig ett tag med alla produkter från The body shop. Jag kommer lukta både kokos, mango, papaya och andra trevligheter. Som en hel fruktarmé! Det ni!



Time to pudra näsan. Middag nästa. Tjing!



Kommentarer
Postat av: Elin

ååååååh, köpenhamn, vackra fina köpenhamn!

missa inte Onlys trevåningsbutik, finns grymt mycket fint där :)

2010-03-04 @ 00:39:00
URL: http://elinbjorklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0