Eurovisionsorg

Ja, det är mycket sorgligt (jaa) att Sverige inte är med i Eurovisionfinalen detta år. Men vad hände? Anna var ju, tycker jag, mycket bättre än många av dem som gick till final. Fast det verkar ju förstås inte Europa tyckt.


Anna Bergendahl - This is my life

Visst sjutton var hon värd en finalplats? Vad tycker du?

För övrigt är det fredag idag. Fantastiskt! Ikväll ska jag gå på min magisterpromotion och få diplomet för min utbildning. Efter det är det lite mingel. Imorgon blir det förhoppningsvis bio för att se nya Sex and the city- filmen och på kvällen blir det grillning och utgång. Det ska bli toppen med helg! Dock utan Sverige i Eurovisionfinalen. Men jag är inte bitter.. Haha.

Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0