Ny energi

Efter jobbet mötte jag upp en vän. Vi köpte en kaffe, promenerade från Fridhemsplan till Skanstull och pratade och pratade..och pratade! Nu är jag nytankad med massa positiv energi vilket känns som ett tag sedan.. Vi avhandlade sommaren, resor och en drös med annat viktigt tjejsnack. Tiden bara rann iväg och vi var framme innan vi börjat. Tyckte jag. Men vi fortsätter avhandlingen snart igen!

Nu sitter jag hemma och har precis käkat kycklingsallad till middag. Nu ska jag laga lite mat (för framtida bruk), ta en dusch och sedan gå ner till grannen och hänga lite. Ikväll hoppas jag på filmmys!

I helgen invigde jag (förutom långklänning, hey vad skönt det är!) en ny väska jag köpte på Lindex för..länge sedan. Den är nästintill perfekt när man bara behöver ha med sig det mest nödvändiga. Jag har en del plagg som finns här hemma med pristagen kvar. Och nu ska de användas. Det är kul när man kan shoppa i sin egen garderob.


Liten, behändig och bra fack!. Och passar till det mesta.

Later!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grym färg!!

2011-08-16 @ 20:19:25
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0