Converse, någon?

Hej hej december, julvecka och allt vad det är. Vi har en vecka och lite till kvar på detta år och jag har redan satt träningsplaner i verket för nästa år och planerat mina träningsveckor en bra bit in i februari. Idag efter jobbet tänkte jag nog smita in och spana löparkläder, nu var det ju alldeles för länge sedan jag shoppade!

Över till något helt annat. Spana in Converseparadiset jag upplevde i New York. Haha, jag vet inte om jag vill ha mina väggar så, men det var helt klart värt att fota!


Många, många, många..


..och det tar aldrig slut!

Lite post-pannkakskoma efter lunchen här, men jag ska försöka jobba på och hålla alla mina tummar att Djurgården tar hem derbyt ikväll. Aaaah!

Adios.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0