Färgning

Jösses vad det var skönt att köra en bodypump. Att armarna skakade och musklerna (typ) domnade ser jag bara som något positivt. Nu sitter jag hemma hos päronen och använder en dator med lite mer utrymme. Som sagt, jag ska rensa min stordator hemma. Någon dag.

Multitasking är ju min grej så samtidigt som jag sitter här bokar jag tågbiljetter till landet nästa vecka och färgar ögonbrynen. De måste ju matcha min nya hårfärg. Igår fick jag ett infall och var trött på mitt solblekta bruna hår så jag gav det en omgång och är för tillfället i närheten av svarthårig. Eller i alla fall välidgt mörkbrunhårig. Och det är så jag gillar det.


Helt nyfärgat


Svårt att fånga färgen på bild. Men nöjd är jag. Det är kanske det viktigaste?

Nu ska jag tvätta ögonbrynen och sedan ta cykeln hem och duscha för att sedan dra vidare för en fika i staden.

Tack och hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0