Allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

Det är så mycket man ska göra och borde och vill, men mitt i allt så ska man räcka till.

Det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan. Och mitt i allt så ska man vara sann.

Man kämpar för en plats som passar både här och där. Och snart har man glömt vem man är.

Det är så sant. Fin låt som sätter huvudet på spiken. Man har ofta en tendens att glömma bort det som är bra med sig själv. Och det ter sig ju rätt dumt att man gör så. Så hey, vi är bäst, i alla fall på något!



Kommentarer
Postat av: Elin

Och om man vågar sig på att pröva något nytt kanske man upptäcker något mer som man är bra på :)

2011-05-16 @ 22:12:16
URL: http://elinsvra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0