Godmorgon

Jag är uppe med tuppen för att avverka några timmars jobb innan resten av världen vaknar. Jag har just käkat frukost nummer ett, knäckemackor med kaviar och ost. Och så var jag sugen på att piggna till med en kopp kaffe. Men utan mjölk blev det inte lika roligt..

Jag är inne i något slags shoppingflow och hittade dessa snygga linnen med snygga detaljer i ryggen på H&M. Självklart var jag tvungen att köpa två stycken. Nu vill jag springa runt i dessa, bikini och shorts. Aah, semester!!




Träpärlor och flätad ryggdekoration. Det är det lilla som gör det.

Fullspäckad dag idag så det är kanske bra om man är lite produktiv. Så nu poppar vi musik och kör. Hörs senare! 

Ha en bra onsdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0