Torsdag

Torsdag och fortfarande ganska grått och trist väder. Men trots detta ska jag trotsa vädret idag igen och dra ut på en löprunda. Beroende på hur min kropp känns under dagen kanske jag tar mig en liten längre runda idag. Nu har jag harvat runt min niokilometare ett tag så jag kanske kör den i kombination med någon annan runda idag. Eller kör något helt randomVi får se.

Igår var det ju dax för Sverige att möta USA i hockey-VM i Slovakien. Efter en strafförlust mot Norge (!) och en 3-0-vinst mot Österrike var det igår mycket bättre spel från Sverige och en vinst med 6-2 satt fint. Imorgon möter vi Frankrike. Hoppas vi fortsätter spela som vi gjorde igår.

När vädret är grått får man ju hjälpa det på traven genom att våga färg! Jag skulle kanske börja med färgtema, en färg om dagen. Eller något annat tema. Eller bara öppna garderoben och gå från vänster till höger. Det är ju lätt att glömma det som hänger längst in. Shoppingen går liksom fortare än användandet av kläder..



Nu har jag käkat min ciabatta-och cappuccinofrulle och ska fortsätta jobba. Hej produktiva dag, nu kör vi! Nästa stopp bli lunchen. Aah, längtar redan. Mat! ♥



Kommentarer
Postat av: Jenna

kul med ngn annan som följer hockey-vm! alla andra verkar ju bara snacka fotboll ;) urtråkigt tycker jag! Hoppas knät känns bättre idag? vi måste ju styra upp en tränings- och fikadejt snart ju! kan du på söndag? Kram

2011-05-06 @ 07:50:00
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0