Cycling, cycling och så lite cycling

Efter en übertidig morgon och en lång dag på jobbet var det skönt att köra en cykel efter jobbet. Och imorgon fortsätter trenden. Klockan 06.30 sitter jag på cykeln på Sats Odenplan och svettas som attan. Men jösses, uppstigning 05.00 är lite för tidigt. Men känslan efteråt slår ju allt! Och så är det fredag också.

Egentligen skulle jag på hockey nu och jag känner mig riktigt dålig som inte är där, men jag hann bara inte. Idag måste jag prioritera sömn och stressa ner lite. Så det blev att dra hem, laga snabbmiddag, duscha och nu sitter jag här redo att sova anytime.


 
Lite godis skulle inte sitta fel nu. Gör det någonsin det? Här på svenska Sockerbit i NY.


Mycket instruerande av spinning denna vecka. Och inte lika mycket löpning och styrka. Men allt har sin tid. Nästa vecka ska jag försöka få till något styrkepass på gymmet. Och förhoppningsvis skaffa en permanent träningsdate också. Men innan dess är det en skön helg.

Nu ska jag lägga mig och varva ner och följa sista perioden i hockeyn som i skrivande stund står 2-2 mellan Djurgården och HV71.

Hejsvejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0