NY-shopping

När jag nu är på benen igen är det väl dax att gå in på lite roligare saker än magont. Men jag är fortfarande lite bitter över att jag missade både hockeyn, Britney Spears konsert och min cykelutbildning som höll på hela helgen. Men som sagt, jag är på benen igen och here we go. Något som jag anser mig vara bra på. Shopping! Och på Elins inrådan kommer här en del av shoppingen (som jag lyckats fånga på bild).


Essie- och O.P.I-lack


Härligt gräsgröna låga Converse


Och här inser jag, till mitt stora förtret, att något mer inte finns att visa från denna dator. Min kamera är inte här och jag undrar i mitt snurriga sinne om jag ens har fler shoppingbilder. Men det blev hur som helst även parfym från Sephora, lite underkläder, två klänningar, en topp, två väskor, ett par stövlar..och hmm ännu fler härliga nagellack, nagelpennor mer mera. Jo, ungefär så.

Nu följer jag sudden-straffläggningen i hockeyn mellan Linköping och Djurgården. Spännande minst sagt.

Natti!



Kommentarer
Postat av: Elin

Är det OPI lacket som heter Sweet heart? För jag fick ett sånt som mina föräldrar köpte till mig på arlanda förra helgen. galet fint men lite svårmålat då det behövs typ 5lager....

jag tror jag helt enkelt får komma och kika.

och löpturen, suck vad jag hatade att springa då! Och mitt humör brukar inte vara att leka med då jag är förbannad, tur att det är kusin som kan hantera det som fick vara i närheten.

Håller tummarna för att din mage fortsätter vara snällmage nu.

kramar!

2011-10-20 @ 00:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0