NY-update

Jösses, jag är helt slut i kropp och knopp. Jag har haft två helt fantastiska dagar här med toppenvärder, en massa gående, båtåkning och lite shopping. Här är några (av de hundra gånger fler) turistbilder jag lyckats åstadkomma.


Härliga Manhattan från Hudson River


Frihetsgudinnan. Say no more.


Framtida arbetsplats?


Framför detta halvfärdiga "nya" WTC finns basängerna och minnesmonumenten från 11 september.


86 våningar upp i Empire State Building med efterföljande lock för öronen. Gissa om jag hade skakiga ben efter. Tänk om en vindpust skulle sätta byggnaden i svajning liksom..


..men det var helt klart värt det!


Central park


Times square. Hur livat som helst! Här åt vi godaste BBQ baby back ribsen.

Och nu är det läggdax. Klockan är strax elva och jag är trööött!



Kommentarer
Postat av: Elin

WOW! coolt :)

Har du vart på typ niketown? Massor med fint!

2011-10-07 @ 07:53:48
Postat av: Liuza

åh wow va coolt! :D

2011-10-09 @ 11:39:56
URL: http://liuzaa.se
Postat av: ELIN- fashion, inspiration, style

fina bilder! :)

2011-10-31 @ 23:43:31
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0