Packad

Nu är jag nästintill färdigpackad och helt och hållet redo för en vecka i New York. Och spana in packningen. Jag har aldrig skådat någon mer organiserad, välpackad och tom (!) resväska. Men hey, plats för en massa shopping då! Välplanerat enligt mig. Och lite chockartat.


Jag har plockat bort och skalat ner min packning ganska rejält!

Nu ska jag borsta gaddarna och sedan gå och sussa. Imorgon tar jag en tripp till Island och Reykjavik innan jag flyger vidare till USA. Det låter som en ganska bra tisdag enligt mig! Godnatt!



Kommentarer
Postat av: PEETRA

Vad kul att du ska till NY :D



- Jaså, vad vill du tatuera då? :)

Förlåt för sent svar.. kram

2011-10-04 @ 01:21:35
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0