Hemma igen

Nu är jag hemkommen från The Big Apple och har en massa massa minnen och upplevelser med mig hem. Jag har gjort så mycket att jag skulle behöva en halv bok för att författa allting. En härlig upplevelse var ju utsikten från 86:e våningen av Empire State Building. Jösses på den. Och Times Square. Och musikalen Rock Of Ages på Broadway (med Europes The Final Countdown. Status!). Och alla dagars hamburgerluncher med cole slaw. Och shoppingen. Och det underbara vädret. Och mitt fina sällskap. Och Central park. Och FN-huset. När man nu landat hemma inser man hur underbart det var att promenera runt på New Yorks gator.


Times square. Livligt dygnet runt!


Carries trappa var jag ju tvyngen att besöka. Nu blir det till att se om filmerna. Och kanske skaffa boxen..?


Och såklart cupcake-häng på The Magnolian Bakery i samma område..


..med dessa godbitar som faktiskt var snyggare än de smakade.


Apples grundare gick ur världen. Och det syntes utanför Apples kub på 5th Ave. R.I.P.


En glass i solen i Central Park. En perfekt lördag enligt mig.


Ett mycket bra avslut på en mycket bra resa.Tidingar och Starbucks!


Kommentarer
Postat av: Elin

1. Har du inte plöjt hela serien? Ojojoj, hours and hours of fun :)

2. När får man se delar av shoppingen?

3. Avundsjuk :)

2011-10-11 @ 20:30:30
Postat av: Emma

1. Mjo. Inte i ordning och därför vet jag inte om jag sett hela. Men det ska ändras på :)

2. Det ska jag visa..hmm..kanske imorgon!

3. Det var härligt, snart kommer du uppmärksamma det själv!

2011-10-18 @ 19:21:20
URL: http://faw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0