Löparjacka

Idag hade jag en Body pump på lunchen precis som vanligt och jag kände mig taggad till tusen när jag stod där framför alla härliga deltagare. Trots min träningsvärk på insida lår från gårdagens lilla bengymmande gick passet fint. Och som alltid är man full av endorfiner när man går därifrån. Vad tusan skulle man göra utan träning?

Idag har jag även lämnat in min Garmin igen. Nu hoppas vi att jag denna gång får en fungerande klocka i retur så jag kan börja registrera mina löppass igen..

Och så ska jag visa min finfina löparjacka från Gina Tricot som köptes för läänge sedan. Dock tycker jag den är lite kort och därför kanske lite mindre bra för löpning. Men jag kan nog hitta både ett och tre andra tillfällen att använda den. Det bästa är att den har två fickor med dragkedjor. Löpar/träningsjackor utan detta förstår jag inte alls..?






Härligt grymma färger!

Jag hade en tanke att på att köra långlöp imorgon, eftersom jag förmodligen kommer vara rätt mör i benen på söndag efter helgens BBC. Men jag känner att tiden inte riktigt finns för det imorgon eftersom jag ska ut och äta med mina brudar och sedan se Dirty Dancing-musikalen. Så imorgon blir det kortare löp och på söndag slår jag till med långlöp, gärna utan snö och med starka ben! Hejja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0