Mätt med bröst

Jag är så nedrans mätt. Efter en mastodontlunch med köttfärspaj, lax, rotfrukter och sallad, fredagsfika och fruktstund kände jag mig mer mätt än energifylld. Då är ju bästa knepet att dra till gymmet och göra av med lite energi. Och så blev det. Bröstet fick jobba, fem olika bröstövningar. Efter det var jag mer mätt än innan passet och nu sitter jag på tuben på väg hem för att dra vidare och äta mer mat. Jisses!

Idag blev det bänkpress, hantelpress på bänk, stående bröst (haha..) i cable cross:en, bröstpress i maskin samt "pectoral machine".

I helgen ska jag fnurla på något bra gymupplägg. Jag vet att det är bra med variation och jag vet att det är bra att chocka kroppen, men jag är dålig på att utföra det i praktiken. Jag ska försöka få till tre olika koncept som jag kör periodvis. Förslagsvis fokus funktionellt, fokus tungt med få reps samt fokus lite lättare med några fler reps. Fler förslag och tips?


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har två olika program som är uppdelade i över och underkropp. kanske du vill kika på dem?

2012-04-14 @ 19:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0