Måndag med dubbelpass

Tjoho! Efter en liten tår över att behöva lämna värmen på Gran Canaria med min fina man och efter en liten förkylningsfadäs var jag idag tillbaka som instruktör. Och det kändes som hela jag var ett enda stort leende! Cykeln på lunchen i Kista var smockfull och grymt rolig. Body pumpen i Sundbyberg var inte riktigt full, men rolig ändå! Jag kommer förmodligen dras med träningsvärk imorgon. Bästa värken!!

Det har ju hänt så mycket spännande på sista tiden, som vi avhandlar en annan dag. Och så är det julledighet snart. Och så fick jag min lilla julmarknadsdos med mamma i lördags med den obligatoriska twistklubban. Emma fem år. Jajjemen. Om jag bara får fason på högarna på jobbet har jag inte mycket att klaga på!

Jag hoppas ni mår lika prima. Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0