Lördag

Nu är det dax för min lördagslöpning som ska bli 15 kilometer lång är tanken. Men med tanke på min senaste veckas dipp med löpningen är det lika bra att inte ha några som helst förväntningar. Men hoppas kan man ju alltid! Jag drar på mig mina fotbollsstrumpor, som fårt mig att minnas min innebandytid. Åh, jag saknar!


Bra material och låånga så de värmer upp på benen!


Igår laddade jag med sushi, godis och film och det brukar ju vara ett vinnande koncept. Vi såg för övrigt Apflickorna och det var väl inte den bästa film jag sett. Hur kommer det sig att alla (enligt mitt tycke såklart) konstiga och märkliga filmer kammar hem alla pris och nomineringar? Jag skulle bli filmkritiker och sitta i juryn. Då skulle det bli andra bullar..

Så, nu är tights, shorts, underställ och mössa på. Nu är det bara pulsband, skor och jacka som saknas. Nu kör vi. Hejrå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0