Tisdag

Härliga tisdag! Idag drog jag och en kollega ut till Barkarby för att checka läget. Och hem kom jag med gaanska många shoppingkassar. Men innan jag hann hem och lämna alla kassar var det dax att instruera en Cykel på Medis. Hej vilket drag. Grymma cyklister som körde gärnet, och så gjorde även jag. Det märktes på pölen under cykeln vill jag lova. Svett och endorfiner efter en lyckad cykelklass, lyckad shoppingdag med lyckat pit stop på Wayne's för lite kaffe.
 
Kaffe med mmmjölk
 
Skor, kläder, träningskläder. Lyckat!
 
 
Nu har jag lovat mig själv att gå och sussa klockan tio varje dag fram till lördag. Okej, det är redan kört för idag, med ju tidigare desto bättre. Imorgon ser jag fram emot en lunch-Body pump, efter-jobbet-date med mamma och så tidigt sömn förstås. Later!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0