Rygg och biceps

Dagens lunch blev en stor sushi. Jag kommer snart se ut som en sushi myself.. Utöver det har jag tryckt kanelbullar och cupcakes idag. Så jag hade en del energi att förbruka när jag drog till gymmet.


Gott, men inte den bästa magen smakat på.

Nu är jag hemkommen från gymmet. Det blev rygg med ryggdrag, låg rodd, roddrag och ryggresningar och biceps curls i multimaskin och med stång. På gymmet såg jag en lite (mycket?) äldre man som tydligen brukar hänga där. Är det inte underbart? Jag blir glad i själen av sådant. Nu sitter jag med cashewnötter och ska strax hoppa in i duschen. Sedan blir det filmkväll med godis i högsta hugg. Men snart är det nog dax för sockersanering. Min kropp blir trött av att bryta ner alla sockermolekyler.


Gott!

Imorgon har jag en helt ledig dag. Okej, jag har en miljoner saker jag skulle kunna (okej, kanske borde) göra. Men ändå, inga riktiga planer förutom träning och en utgång med vännerna. Aahh så nice!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0