Måndag

Efter en konstig dag där jag känt mig allmänt förvirrad är det alltid skönt med träning. En tankerensare som ger endorfiner. Dock var jag ovanligt nervös innan min klass idag. Lite fjärilar tycker jag alltid man ska ha för att prestera på topp, men idag var de fler än vanligt. Hela Body pump 82 stod på schemat och det gick ju prima skinka. Feedbacken efter klassen gjorde mig dessutom genuint lycklig i själen. Är man kanske mer mottaglig för feedback när man har övat som tusan och har sina fjärilar i magen? Jag vet inte. Men det jag vet är att deltagarna är grymma som attan och att jag älskar mitt jobb. Frågor på det?

Som ett extra plus känns förkylningen bättre så imorgon instruerar jag en cykelklass och lunkar sedan Vårruset lugnt. Men vid minsta lilla känning kommer jag gå. Jag lovar!

Och så en bild på min numer ettåriga lilla bebis. Tänk vad mycket kärlek en sådan liten sötboll kan ge. Åååh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0