Ikea plus superkrafter

Idag mötte jag upp två härliga brudar och intog Ikea. Jag hittade en massa bra saker som verkligen kommer komma till användning i vårt lilla hem. Jag var dessutom duktig nog att inte plocka på mig sådant som absolut inte får plats förrän vi flyttar till större. Pluspoäng där. Jag käkade en god varmrökt lax med potatis till lunch och efter ett par timmar drog vi hem.

Då satte superkrafterna fart och jag försökte ordna plats (som inte finns) åt alla våra saker. Och lyckades faktiskt. Jag har dessutom rensat ur garderoben, och slängt (jodå) en del saker. Nu ska några kartonger, ett bord och lite andra saker iväg och sedan börjar jag se ljuset i minilägenhetstunneln. Jag är nog klar med mitt förvaringsfix lagom till vi flyttar.. Mitt i kaoset tryckte jag en sushi också. Gott!

Så. Slut på min uppsats. Nu ska jag sova och drömma om att jag får sova en hel natt. Kanske att drömmen slår in?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0