Vecka 30

Jag är fortfarande krasslig som tusan. Igår fick jag dessutom en jobbig huvudvärk som fortfarande inte släppt. Usch, jag hoppas på att pigga på mig lite så jag kan köra lite träning och slippa snyta mig stup i kvarten. Man känner sig inte som den fräschaste som har vandrat i ett par skor när man har lock för öronen och är instägd i sin egen förkylningsbubbla. Men det är ju en dag imorgon också. Fint så.
 
Idag blir magen hela 30 veckor. Och såhär långt kan jag konstatera att jag fortfarande kan sova gott på mage, att bebis är väldigt aktiv mest hela tiden, att jag har mått väldigt bra ända sedan illamånendet försvann runt vecka 14, att bebis hjärtljud ligger mellan 148 och 154 slag per minut och att det är en väldigt spännande upplevelse att gå och bära på ett litet liv. 30 veckor har gått, 10 veckor kvar. Nu längtar vi mer och mer efter det lilla pyret.
 
 
Vecka 30+0
 
 
Nu är kroppen preppad med blodpudding, dubbla järnpiller, apelsinjuice och apelsin för att få bukt med lågt blodvärde. Nu ska jag vila och få bukt med huvudvärken. Djurgårdsmatchen gör ju inte huvudvärken bättre. För tillfället.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

<3 Krya på dig!
Sen då du är piggare får du mer än gärna hälsa på här. Kram!

Svar: Tack detsamma får jag säga nu! Hoppas du inte insjuknar!!Ja, nu är jag redo för en påhälsning hos dig! mer än gärna! Kram!
Emma Jordell

2013-02-11 @ 21:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0