Vecka 31

Idag har jag instruerat min cykelklass igen och det var härligt att vara tillbaka på cykeln. Jag hade dessutom fint stöd av mina kollegor som joinade klassen. Dock kändes det att magen tagit några skutt de senaste tre veckorna och den gjorde sig tillkänna några gånger under klassen. Nästa vecka blir det till att höja styret ytterligare. Men jag var glad och laddad med ny energi efteråt. Imorgon ska jag försöka få till lite styrka och så ska jag lyssna på en föreläsning om gravidträning på lunchen.
 
Är detta jag och min mage..?
 
Här har vi min inte så lilla kalaskula. Vecka 31+0 idag och nedräkningen har startat. Det är så nära men ändå så långt bort. Nu ska jag packa träningskläder och ladda för en ny dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0