Fredag

Fredag idag och det känns som jag jobbat minst en hel arbetsvecka efter ledigheten. Och mer blir det. Idag kan vi i alla fall glädja oss åt att jag har en massa skön träningsvärk från lunchklassen igår. Och att det är hockey. Och att fredagskänslan finns trots att det blir helgjobb och mindre sömn.

Igår började jag känna mig lite begränsad på Body pumpen. Det sitter nog i och för sig mest i huvudet. Men jag vill undvika övningar som inte är anpassade för gravida och kan jag inte gå för fullt är det väl dax att kliva åt sidan en stund. Jag skulle aldrig anpassa klassen som instruktör. Däremot skulle jag kunna modifiera om jag själv var med som deltagare. Om jag inte ger allt som instruktör på en klass är jag inte heller 100% nöjd, så allt kommer i rättan tid. Så. Det var dagens pepp-talk till mig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0