Kramens dag

Ny vecka igen. Jag kickstartade med en cykelklass på lunchen. Där luften plötsligt tog slut mitt i uppvärmningen och det blev lite av en bastukänsla i salen. Men lagom under stretchen kom luften tillbaka och det gick finfint att andas igen. Och då hade man fått svettas rejält. Och så upptäckte jag att mina byxor nog var lite för tighta i midjan en dag som denna. Så sammanfattningsvis blev det ett svettigt pass med lite för små byxor, men väldigt lyckat ändå!
 
Nu börjar magen göra sig tillkänna mer och mer. Helt plötsligt har det blivit väldigt långt ner till tårna när man ska sätta på sig skorna. Och så blir jag så trött i magen. Men det är väl mina raka bukmuskler som särar på sig och inte ger så mycket support i dessa dagar. Idag går vi in i vecka 27 och exakt tre månader kvar till beräknat förlossningsdatum. Helt galet egentligen.
 
Vecka 27+0
 
Lite statistik för dagen
 
 
Imorgon ska jag ta mig till gymmet för ett skönt, just nu, oplanerat pass. Åh, det ska bli grymt kul. Och idag är det minsann kramens dag så gå ut och kramas med er! Tänk vad mycket värme en kram kan ge. Kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Det där med byxor var det nog inte nån som tänkte på, vi hade fullt upp med att hålla oss på cyklarna i värmen :)
Fast kanske köpa ett par som går upp en bit och täcker magen?

Spinningmåndag, den bästa starten på veckan!

Svar: Haha, du har nog rätt. Men till imorgon blir det byxor med lite större midja :)
Det är så härligt att ha dig med. Hoppas vi ses imorgon igen!
Emma Jordell

2013-01-21 @ 21:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0