Rygg och biceps

Inte för att suktas men..

 

 

Efter pannkakslunch och en spontan chokladboll från min fina kollega var jag väl preppad för att inta gymmet idag igen. Idag fick jag dessutom kvalitetstid med en vän på Sats Medis. Vi körde rygg och biceps, 10-12 reps gånger tre set per övning, med följande upplägg

Latsdrag
Rodd i dragmaskin
Enarmshantelrodd
Rodd med skivstång
Bicepscurls med stång ((sju bottenhalvor, sju överhalvor och sju hela) x 3 enligt tips från min vän. Det brände fint vill jag lova.)
Bicepscurls med hantlar

 

Enkla övningar där jag försökte att inte assistera allt för mycket med mina ytliga magmuskler. Efter stretch och en avhandling om livet åkte jag hem och lagade lax i vitlök -chili -och mangoröra, duschade och peelade fejset. Som en ny människa, sex matlådor rikare, ska jag nu försöka sova. Det är lite jobbigt att man måste sova bort en så stor del av livet. Men tusan vad skönt att vara utvilad!

Godnatt!

 


 Gott och mättande

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0