90 procent och en dag

Hej!
 
Då var dagen kommen då jag instruerat mitt sista cykelpass på en liten stund. Det gick bra och jag var som vanligt härligt träningsglad när jag klev av cykeln och fick en massa lyckohälsningar av mina deltagare. Igår passerade vi även 90-procent passagen av graviditeten så om allt går enligt planerna återstår nu tio procent av den. Och visst stämmer det att tiden bara går snabbare och snabbare. Snart är vi där. Denna vecka är dessutom kort-kortvecka. Jag är ledig på onsdag, sedan är det påskledigt till måndag och sedan återstår fyra (!) arbetsdagar och en hel del aktiviteter. Efter det kanske jag ska ta och relaxa lite. Men bara kanske.
 
Idag är det 27 dagar kvar. Om jag räknar? Neeeejdåå.
 
 
Nu ska jag ta mitt pick och pack och åka hem till päronen. Jag har bjudit in mig på våffelpartaj dagen till ära och har varit sugen på denna rätt hela långa dagen. Ta hand om varandra! ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Nej det var lätt, jag har gjort 2 st nu :) ett i present till bebisens kusin :) följde de här instruktionerna: http://junimamma.blogspot.se/p/babynest-monster-beskrivning.html

Svar: Men TACK! :) Detta ska jag se om jag kan få till. Det som saknas är symaskin, men det kan nog ordnas!
Emma Jordell

2013-03-25 @ 20:21:45
URL: http://cassandraholm.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0