Vecka 35

Vad ska man säga om dagens cykelklass? Herrejisses vad roligt, härligt och underbart det var. Klassen var full sånär på en cykel och alla var verkligen där för en sak. Att kämpa och svettas till tusen. Grymt alltså. Efter en massa glada miner och nya endorfiner smakade lunch bra och eftermiddagen gick smutt. Efter jobbet passade jag på att möta upp pappa och byta mitt stativ jag fick i födelsedagspresent. Och det nya känns väldigt bra efter ett första test.
 
Annars börjar jag känna mig lite smått rund om magen. Men bortsett från det mår jag fortfarande riktigt bra. Cykelklasser går bra, jobbet går bra och att hålla på och rensa lägenheten går också bra. Man får vara tacksam så länge allt känns som vanligt. Eller nästan som vanligt. Mindre än fem veckor kvar till beräknat fördelsedatum nu..
 
Kalaskulan i vecka 35+0
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0