GRIT strength

Idag var jag iväg på en Grit strength på Sats Medis. Jag har hört många skrämselhistorier om Grit-klasserna så det var bara att testa själv. Jag visste inte om min kapacitet skulle räcka, men samtidigt vet man ju inte förrän man testat. Och under dessa 30 minuter fick man svettas rejält. Dock var det lite oklart vilka vikter jag skulle välja vilket gjorde att den ena skivstången hade för lätta vikter och den andra för tunga. Och armhävningarna och tempot hängde jag inte riktigt med i. Än. Vi får se hur klassen går om ett par veckor. Men summa summarum är det en grymt komprimerad klass som kör slut på en på 30 minuter. På mig idag hade jag ett av mina nya linnen från Peak Performance. Och det får godkänt, av både Ejla och mig.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0