#starkaremamma2013

Dagens mammaevent med Terese och Katarina var både roligt och matnyttigt. Vi gick igenom vikten av knipövningar och att hitta den djupa muskulaturen först innan man ger sig på crunches, plankor och snedbelastande och tunga övningar. Sedan fick vi oss en genomkörare med övningar som passar att träna efter en graviditet. Dessutom fick vi en goodiebag och ett par snygga Röhnisch-tights. Och som grädden på moset vann jag en bok som lottades ut på slutet. Och jag som aldrig vinner något..typ.

 

En glad flcka som får träna med mamma..eller ja, titta på när mamma tränar

 

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, vinner aldrig? säger hon som har ett görfint ställ med hantlar hemma ;)
härligt att du haft en grym träningsdag. Kram!

Svar: Jag la till ett "typ" nu :). Men jag vinner aldrig förutom på event såhär. Så trenden kanske börjar vända?
Emma Jordell

2013-10-05 @ 23:55:12
Postat av: Sanna

Fin klänning på finaste bebis

Svar: Jag vet, klänningen är grym! Stjärnor från en stjärna!
Emma Jordell

2013-10-06 @ 20:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0