Dagens cykelklass

Trots en trött morgon (eller kanske tack vare?) lyckades jag köra som tusan på spinnhojen idag. Ett glatt gäng, nästan full sal och min härliga måndagsklass. Som vanligt blev det en grym start på veckan. Eftersom jag inte kör nästa vecka, påsken till ära, fick jag ju ta i för nästa vecka också. Men i ärlighetens namn var det tungt idag och jag var inte där jag brukar. Dock tror jag inte det märktes något nämnvärt, det var nog mest en känsla.






Nu ska jag vidare till Signalfabriken för ytterligare ett äventyr. Body pump står på schemat härnäst. Efter det tar jag påsklov från mina klasser och är tillbaka igen om två veckor. Så dubbelt hårdkör nu också alltså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0