Måndagsdubbel

Inte måndagsbubbel, även om det kändes så! Min underbara måndagsdubbel blev avklarad även igår. Body pumpen var grymt rolig och nu har jag verkligen hittat tillbaka. På riktigt. De är grymt duktiga och man ser hur de utvecklas från gång till gång. Jag var pigg och glad och skrek som tusan. Det var igår det..







Idag är jag inte riktigt lika kaxig. Jag vaknade av min lilla tösabit klockan tjugo över fem med halsont och skallebank. Men andra ord fick väskan packas om. Inga träningskläder och inga ombyten. Igen. Jag tycker jag hade min lilla sväng innan (och under) semestern. Jaja, ett varv till, sedan är vi klara för i år. Tycker jag. Pepp, pepp! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0