Dagens PT-pass


Utarbetade muskler


På dagens PT-pass fick jag frågan om jag ville köra över- eller underkropp. Spontant kände jag för överkropp och så blev det. Axelpress, axelövning med hantlar, excentriska pullups, bicepsövning med hantlar, bänkpress, tricepsextension, rodd och en till ryggövning. Redan innan vi var klara var mina muskler utarbetade. Jag har en del att hämta i styrkeväg, helt klart. Nästa vecka kör vi ben!

När jag kom hem tryckte jag elva bitar sushi (jag var tvungen att äta älsklingssushin innan vi flyttar) och nu är det duschdags. Sedan ska jag plocka ner det sista i kartonger innan flyttlasset går imorgon. Ååh, spännande!


Bästa sushin i stada




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0