Dagens träning

Idag har jag tränat styrka och det blev inte riktigt som jag tänkt mig.. Det fanns ingen bra pullups-stång som passade mina behov och det gav en alldeles för lång vila där jag blev kall och irriterad. Dessutom lyckades jag sträcka mig så nu har jag ont i överarmen. Bläää. Nu har jag dessutom huvudvärk på ingång efter en vecka med på tok för lite sömn. Och som parentes tokregnade det när jag skulle hem också. Men man ska ju se saker från den ljusa sidan, så here we go. Jag har haft en effektiv dag på jobbet. Jag har tränat. Jag tränade i peppbrallorna nummer ett, heja mönster och färg! Och ja, nu är det fredag och hela helgen ligger framför oss.


Ajaj, dumma sträckning



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin form, fota baksidan oxå ;)

2014-02-08 @ 00:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0