Gårdagens Body pump

Igår var jag (om möjligt) lite mer virrig än vanligt på min Body pump. Jag missade i koreografin på två ställen, grova missar enligt mig. Men att få vila lite tidigare än vanligt i benlåten och göra hälften så många kickbacks på ena armen i tricepslåten är ju också en sport. Eller? Haha, jag blir så frustrerad på mig själv när jag missar, men hjärnan var väl helt enkelt någon annanstans. Tur då att jag får en ny chans imorgon då jag vickar en lunchpump i Kista. Och på torsdag är det kvartalsutbildning på det nya programmet. Mycket Body pump denna vecka. Men i eftermiddag är det dags för ett möte med min PT igen. Och jag ser fram emot det som tusan!


Älska färg och mönster 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0