Tyngsta passet någonsin

Jag var velig med min styrketräning i morse. Eller jag visste att den skulle utföras, men inte när. Efter besök av mäklare för värdering av lyan stack jag iväg för att ha resten av dagen öppen. Och my holy mother vad det var tungt!! Inte mycket mer vikter än vanligt, men kanske en tröttare kropp än vanligt? Jag skakade i hela kroppen, fick upp en rejäl puls på sina ställen och ville gå hem efter varje set. Jag fick kämpa för varje repetition. Men jag gjorde det, utan att gå hem. Vilken seger! Front squatsen var tunga som bly, lårcurlen gick som förväntat och när det var dags för höftlyft och step-up var mina krafter totalslut. Men en sak som är säker, när ett tungt pass är avklarat kan dagen inte bli misslyckad!



Att gå till tunnelbanan efteråt var en pers


Jag ville mest ramla ihop till en trött klump


Proteinshake och äggmackor satt som en smäck efteråt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0